Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Покупка на бензинова алфа 156?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от stoyanski Покажи съобщениеЗдравейте обмислям да си купя въпросният автомобил,като държа да е бензинов,интересуват ме плюсовете и минусите на различните двигатели,като подръжка,издръжлимост,разход,опции за газ,общо взето за да мога взема правилното решение какъв с двигател да търся?Last edited by dansguardian; d.m.y г., 21:33.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеЗдравейте, колега! Попаднал сте където трябва. Бензинова Алфа Ромео 156 е най-удачният избор, който човек може да направи по време на жалкото си земно съществуване. Това е един автомобил, който се отличава с максимална здравина, ергономичност, красота, икономия на гориво, комфорт, спортен дух в здраво тяло и не на последно място - пръргав и верен съюзник в борбата с фалветата на пътя. Това е автомобил, който няма минуси, а един огромен плюс, опа-а-а-а, извинявай, оказа се че има и минус, погледнах акумулатора, на който има и минус, следователно има и минус. Ама минуса на акумулатора можеш всяка вечер да го разкачаш, което означава, че положението е плюс-минус, с преобладаващ плюс (+). Но това, което ме притеснява и не ми дава покой е фактът, че минус има и при бензиновите, и при дизеловите Алфа 156. Сега търся Алфа 156, чийто акумулатор има само плюсова клема и така, елиминирайки минусовата ще притежавам кола само с плюсове или с поне един плюс. И така, продължаваме историческата разходка из дебрите и потайните кътчета на гениалното творение на Хер Ото, наречено "двигател". Двигателят на Алфа 156 е железен, но само в буквален смисъл - т.е. има вложено желязо, а за да съм максимално обстоятелствен и акуратен в защитата на тезата си трябва да направя едно важно уточнение - освен желязо има и алуминий, а това обстоятелство го прави по-малко железен, дори и от двигателите на фалветата (които са си направо Железни). Според източници, пожелали анонимност дизеловите двигатели били по-железни от бензиновите, но това е твърдение, почиващо на оскъдна фактологическа подкрепа. Лично аз съм виждал и дизелови агрегати, в които има вложено желязо освен алуминиевите сплави, чието наличие може да бъде регистрирано с помощта на магнит - залепи ли се магнита на блока на двигателя или на главата - сигурен индикатор, че двигателят е Железен. За да си в сигурен в максимална степен дали един двигател е железен можеш да го огледаш за наличие на ръжда - има ли -> следователно е железен. Ако няма ръжда, значи вместо вода са наляли антифриз, което го прави по-малко железен. И така-а-а, до тук с двигателя. Преминаваме форуърд към втората точка в конспекта - газификацията. Лично мен много ме смущава факта, че някои колеги карат Алфа Ромео с АГУ, навява ми асоциации с Холокоста и газовите камери в Аушвиц и Бухенвалд. Като видя газифицирана Алфа Ромео си представям как милиарди газови молекули стават жертва на геноцид в горивната (по-точно би било да се нарече "Газова камера") камера, крещящи от неописуемата болка, която изпитват по време на кладата. Тъй де, всичко е въпрос на трактовка и съвременен прочит, пречупен през призмата на историята. Колкото до поддръжката... Оскар за поддържаща роля не мисля, че си заслужава, трябва ни Оскар за главна роля, все пак човек не трябва да се занимава с подръжка, защото не е престижно. По-добре е да си мениджър, CEO или както там го наричат. Мисля, че в най-общи щрихи успях да те насоча така, че да направиш максимално удачен и адекватен избор. Ако още съществуват неща, в които не си сигурен, имаш съответните резерви и съмнения и имаш нуждата да споделиш с някого анонимно и да получиш компетентно мнение - пиши! Мозъчният тръст на Форум Алфа Ромео остава на твое разположение и ще ти окаже съдействие в максимална степен.
Дрън , дрън , дрън .. още един облъчен зарибен .
Всичко това е вярно до някъде докато Алфа е Алфа Ромео - НЕ ФИАТ 156 .
Колегата който е пуснал темата да прочете форума и ще полъчи пълна представа и без да му е обяснява колко е велика 156 . А двигателя на T.S. е всичко друго но не и железен .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЩо бе на другите марки извънземни ли са ремъците.
Не просто издържат двойно повече
---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
Абе той Фикрет до вчера ревеше какво било скапано окачването на 156,и че му е дошло до гуша да го правиSAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеНе просто издържат двойно повече
П.С. Има и други методи за постигане на издръжливост, но те са медикаментозни.
П.С.2 Фикрет и в момента реве от това окачване, не е спиралLast edited by dansguardian; d.m.y г., 21:55.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
ами досега нито един отговор по въпросите на темата,хайде бе колеги без излишни спорове,сега не очаквам една кола да изкара 100 години,каквато и марка да е,четох из форума но може и да съм пропуснал много важни неща затова направих тема........
Comment
-
Първоначално публикувано от stoyanski Покажи съобщениеами досега нито един отговор по въпросите на темата,хайде бе колеги без излишни спорове,сега не очаквам една кола да изкара 100 години,каквато и марка да е,четох из форума но може и да съм пропуснал много важни неща затова направих тема........
Как нито един отговор бе колегаЗа подръжката ти обяснихме, за издръжливоста също, за газта желателно е да и сложиш по добър инжекцион от тия за по 1000лв и не би трябвало да имаш проблеми.Мойта беше с такъв за 4000лв и вървеше по добре от на бензин
За избор на двигател аз не бих взел 1.6, бая спънати са
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщениеДа 156тс е трудно продаваема кола,преди да я купиш това трябва да го знаешНо пък колегата ако е мераклия нека я вземе
Кеф цена няма
Last edited by tonov; d.m.y г., 23:37.
Comment
-
Първоначално публикувано от stoyanski Покажи съобщениеами досега нито един отговор по въпросите на темата,хайде бе колеги без излишни спорове,сега не очаквам една кола да изкара 100 години,каквато и марка да е,четох из форума но може и да съм пропуснал много важни неща затова направих тема........Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Мземай 1,8 и не му мисли.1,6 не си заслужава, 2,0 по скъпа подръжка и една идея по мощна при сащия разход.Задължително я закарай на оглед при човек който разбира от Алфи или в сервиз препоръчан от колегите по местоживеене.Предното окачване задължително се гресират шарнирите при смяна с нови че от завода им екът гресчицата.Тампони на стабилизилаща щанга отпред се подменят с ладови за по 1 лв бройката, "оригиналните" са по 20-22 лв и издържат най-много месец два.Свещите са скъпички но не се сменят всеки ден, дензото ми изкара 50000 км главно малките отидоха, сега съм 10000 км с бош мисля за 110 лв и засега нямам грижи.Вероятно след още 10000 ще ги сменя.Много зависи къде и кой ти поддържа колата.Градско под 11 забрави, извън градско с почти нормално каране 7,5-8,0.Масло Селения 20к или друго подходящо.Клатенето на обороти се оправя с почистване пистите и плъзгачите на стъпковия мотор, не се реже пин 15!За газ не мога да кажа не съм привърженик.Относно цените на частите има евтини има и скъпи, зависи от джоба ти.Вече шеста година не се оплаквам от колата си.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМземай 1,8 и не му мисли.1,6 не си заслужава, 2,0 по скъпа подръжка и една идея по мощна при сащия разход.Задължително я закарай на оглед при човек който разбира от Алфи или в сервиз препоръчан от колегите по местоживеене.Предното окачване задължително се гресират шарнирите при смяна с нови че от завода им екът гресчицата.Тампони на стабилизилаща щанга отпред се подменят с ладови за по 1 лв бройката, "оригиналните" са по 20-22 лв и издържат най-много месец два.Свещите са скъпички но не се сменят всеки ден, дензото ми изкара 50000 км главно малките отидоха, сега съм 10000 км с бош мисля за 110 лв и засега нямам грижи.Вероятно след още 10000 ще ги сменя.Много зависи къде и кой ти поддържа колата.Градско под 11 забрави, извън градско с почти нормално каране 7,5-8,0.Масло Селения 20к или друго подходящо.Клатенето на обороти се оправя с почистване пистите и плъзгачите на стъпковия мотор, не се реже пин 15!За газ не мога да кажа не съм привърженик.Относно цените на частите има евтини има и скъпи, зависи от джоба ти.Вече шеста година не се оплаквам от колата си..
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от SilverArrow Покажи съобщениеТака, така. Сега започва и на мен да ими става интересно. А коя кола се счита за лесно продаваема?
На първо място гоУфеле па ако е дизел
На второ място беенбе редови 6-к
еле па ако е черно на джанта м5
После са аудитата,пасатори,опели и т.н. и т.н. Аз сега също ще си купувам трудно продаваема кола,но ме кефи на макс и това е най-важното
SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМземай 1,8 и не му мисли.1,6 не си заслужава, 2,0 по скъпа подръжка и една идея по мощна при сащия разход.Задължително я закарай на оглед при човек който разбира от Алфи или в сервиз препоръчан от колегите по местоживеене.Предното окачване задължително се гресират шарнирите при смяна с нови че от завода им екът гресчицата.Тампони на стабилизилаща щанга отпред се подменят с ладови за по 1 лв бройката, "оригиналните" са по 20-22 лв и издържат най-много месец два.Свещите са скъпички но не се сменят всеки ден, дензото ми изкара 50000 км главно малките отидоха, сега съм 10000 км с бош мисля за 110 лв и засега нямам грижи.Вероятно след още 10000 ще ги сменя.Много зависи къде и кой ти поддържа колата.Градско под 11 забрави, извън градско с почти нормално каране 7,5-8,0.Масло Селения 20к или друго подходящо.Клатенето на обороти се оправя с почистване пистите и плъзгачите на стъпковия мотор, не се реже пин 15!За газ не мога да кажа не съм привърженик.Относно цените на частите има евтини има и скъпи, зависи от джоба ти.Вече шеста година не се оплаквам от колата си.
аз мога да кажа че газта само ебава века на ТС-то !Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
Comment